KÖSZÖNTELEK AZ OLDALAMON, KÖSZÖNÖM, HOGY BENÉZTÉL.

2010. március 5., péntek


Köszöntelek bennetek nagyon sok szeretettel. Azokat is akiket személyesen ismerek, vagy csak a hangját (Baptifonnak köszönhetően), vagy innen a nettről, és azokat is akik ezután néznek be hozzám és fogom megismerni őket. Mindenkinek nagyon örülök. Mikor el indítottam ezt az ”Egy új kezdet” című blogot azért tettem, mert az itteni kedves barátnőim ették a fejemet, hogy találjak ki valamit, ahol ők majd mindent tudni fognak, hogy mikor hol vagyunk és mi történik velünk. Mivel levelet írni nem nagyon szeretek, a baráti, rokoni kör elég nagy, akkor jött az ötlet, hogy itt legkönnyebben meg tehetem és képeket, videókat mellékelni is sokkal könnyebb mint e-mailben. Aztán már hosszú idő óta ha valahova el megyek, miután megjövök, kérik az új receptet ( mert szokásom, hogy általában elkérem ha olyat ettem, amit nem ismerek :-) .) De mivel nem tetszett, hogy egy oldalon legyen a tészta recept pl... a lelkipásztor beiktatással, így külön raktam és ezért lett a ”Piros-konyha.” Igazából későbbre terveztem a nyilvánosságra hozatalát mind kettőnek, de commenteltem Annánál haha... De nem gondoltam, hogy a családon, gyülekezeti ismerőseimen kívül másokat is érdekelni fog. KELLEMES MEGLEPETÉS..Tehát ez vagyok én, ezek vagyunk mi, örülök nektek és nagyon tetszik a blogotok. És biztosítalak benneteket, hogy ha kicsit jobban leszek, mert most nagyon el kapott a grippe és ágyba döntött, akkor rendszeresebben olvaslak benneteket és be járok a konyhás blogokra gyakran. Remélem ki is próbálhatom a recepteket nem fogjátok bánni. Mindenkinek nagyon áldott hétvégét kívánok!!!!

2 megjegyzés:

  1. Dehát mi is a családhoz tartozunk, hogyne érdekelne mi van veletek... Áldott hétvégét nektek is, és mihamarabbi gyógyulást.

    VálaszTörlés
  2. Szia, nézz be hozzám, kérlek, vár egy meglepetés!:) ;)

    VálaszTörlés