KÖSZÖNTELEK AZ OLDALAMON, KÖSZÖNÖM, HOGY BENÉZTÉL.

2010. március 9., kedd

Tésztavágó gép

ANNA szavaival élve, ez itt a reklám helye. Lehet, hogy senkinek nem újdonság egy ilyen gép, de nekem nagyon az és mivel nagyon örülök neki, nem bírom ki, hogy ne dicsekedjek vele. Az van ugyan is, hogy nálunk mindenki a házilag készített leves tésztát szereti. Azok közül pedig a férjem a zab szem tésztát szerette eddig, mától a kockát, mert, hogy olyan gépet nem csinálnak ami zab szemre vágja a tésztát, csak kocka, vagy eper levél. És mivel kézzel nem szerettem vágni, vettem egy gépet. Elárulom, hogy nem olcsó mulatság, de mit számít egy nőnél, ha kedvébe akar járni a férjének :) Eddig nagyon meg vagyok vele elégedve. Pillanat alatt ledarálta nekem a 15 tojásból elnyújtott tésztát. Szóval jó vásár volt....
így néz ki...
ilyen szépre vágja.




9 megjegyzés:

  1. En Barni anyukajatol kaptam 1. hazassagi evfordulonkra eperlevel vagot is, meg kocka vagot is! Uuuugy orultem neki!
    Hasznald egeszseggel!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Piroska!

    Megkérdezthetném, hogy hol vette a gépet?

    Engem is érdekelne, de nem tudom merre keressem.


    Köszönettel,

    KB

    VálaszTörlés
  3. Magyarorszagrol szerezte nekem valaki. Meg probalhatok kerni pontos cimet, ha erdekli.

    VálaszTörlés
  4. Igen, segítség lenne, ha tudna egy elérhetőséget adni.

    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  5. Annyit kerdeznek, hogy hova kene? Mert ha Magyarorszagra, akkor nem gond oda elkuldik postan, de ha nem, akkor mas orszagba nem kuldi.Nekem valaki aki ott lakik szerezte, az o cimere jott es o hozta at nekem.Postakoltseggel fizettem 19500 forintot.Este megprobalok vagy egy telefon szamot vagy egy cimet kerni.

    VálaszTörlés
  6. A kovetkezo telefon szamon lehet erdeklodni a teszta vago gep felol.0735500815

    VálaszTörlés
  7. http://kovasgep.shp.hu/hpc/web.php?a=kovasgep&o=tesztavagogepek_Al12

    üdv nagyeff

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!

    Anyukámnak vadászok tésztavágó gépet, vagyis olyat ami nagyon vékony cérnametéltet vág. Korábban vettünk egy olasz típust, de az inkább spagetti jellegűre nyújt/vág...szóval az nem jött be. A kérdésem az lenne, hogy akinek van Csillag cérnametéltvágója, hogy milyen, finom vékonyra vág? és vajon mit jelent az, hogy "négy lépésben nyújt"?

    Előre is köszönöm a segítségeteket!
    Csilla

    VálaszTörlés
  9. Az en nyujto gepem is csillag. Nyujt, es cernameteltet vag.Annyira vekonyat, hogy en nem hasznalom, van egy masik ami picivel vastagabbra vagja es inkabb azt szeretjuk. 4 lepesben nyujt, az azt jelenti, hogy az elso a legvastagabb, 2. 3. 4.re egesz vekony a teszta.

    VálaszTörlés