KÖSZÖNTELEK AZ OLDALAMON, KÖSZÖNÖM, HOGY BENÉZTÉL.

2010. március 10., szerda

Rántottás leves ( én torta levesnek hívom)



Ildikó kérésére teszem közzé. Régen édesanyám nagyon sokszor főzte és én nagyon szeretem. Már elég rég nem készítettem el, de ma valami savanykás levesre vágytam így jutott eszembe. Oda teszed a vizet forrni, mikor felfort teszel bele sót és babér levelet. Jön bele egy fokhagymás rántás, tejjel felengedve. Ecettel savanyítod, végül pedig a piskóta darabokat bele teszed amiket közben elkészítesz. Magunknak kb. 5 tojás fehérjét pici sóval keményre felverek, hozzá adom a tojás sárgáját és 5 púpos kanál lisztet.Egy pár nagyon vékony szelet szalonnát egy kanál olajon kipirítok, erre öntöm a tojásos masszát és mind két oldalát megsütöm. Fel kockázom és bele teszem a levesbe. Tálaláskor aki szereti tehet bele még tejfölt is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése