KÖSZÖNTELEK AZ OLDALAMON, KÖSZÖNÖM, HOGY BENÉZTÉL.

2013. március 15., péntek

Minestrone leves slow cooker-ban fozve.


A hagymat es zellert nagyon aprora vagva pici olajon megpiritottam, a tobbi zoldseget( repa, petrezselyem cukkini, karfiol, kaposzta) felszeleteltem es az edenybe raktam. Ra ontottem a parolt hagymat, egy kicsi doboz paradicsom konzervet. Izesitettem soval, borssal delikattal, szaritott petrezselyem zolddel es felontottem annyi vizzel, hogy eppen csak ellepje. Lassu fokozaton foztem 6 orat. Mikor haza jottem egy zoldbab, 1 zoldborso es egy kukorica konzervet egy labosban felforraltam, majd a leve nelkul a leveshez adtam. Nehany gerezd fokhagymat nagyon pici olajon megpiritottam es ezt is bele kevertem. Vegul reszelt sajtot szortunk bele. Vegre egy leves ami meg a kisebbik lanyamnak is nagyon bejon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése